U2new

U2new
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



sometimes in life
 
بعضی وقتا تو زندگی
 
you gotta do what you gotta do
 
تو میری تا کاری که میخوای رو انجام بدی
 
when you gotta stand by
 
وقتی که حاظر میشی
 
’cause all around the world
 
به خاطر همه چیز های اطراف دنیا
 
don’t forget, sky is the limit
 
فراموش نکن ، اسمون هم محدود هست
 
i got moves, i got love
 
من حرکتمو به دست اوردم ، عشقمو بدست اوردم
 
i got everything you want
 
همه چیزی که تو میخواستی رو بدست اوردم
 
i can dream, i can fly
 
من میتونم خواب ببینم ، میتونم پرواز کنم
 
girl you need for a ride
 
دختر تو نیاز داری برای چرخیدن…
 
my love round, my love buzz
 
اطراف عشق من ، صدای وزوز عشقم
 
don’t you stare at my shoes
 
تو به کفاشم خیره نمیشی
 
if you think i’m just cool
 
اگه حتی فکر کنی من دختر باحالیم
 
girl you need for a ride
 
دخی تو نیاز داری به سواری
 
fricko fricko you’re freackin’ it x3
 
عجیب ، عجیب ، تو عجیبی
 
but i like it
 
اما من اینو دوست دارم
 
fricko fricko you’re freackin’ it x3
 
عجیب ، عجیب ، تو عجیبی
 
but i like it o o o x3
 
اما من عجیب بودنتو دوست دارم
 
but i like it o o o x3
 
اما از این خوشم میاد
 
but i like it o o o x6
 
اما از این خوشم میاد
 
caught to me in a thing
 
یه چیزی به ذهنم رسید
 
’cause my love is a game
 
چون عشقم یه بازیه
 
i will treat you the same
 
من مرحم دردات میشم
 
and everthing’s all right
 
من همه چیز رو به راه میشه
 
i just want you to know
 
من میخوام فقط اینا رو بدونی
 
’cause i wanna go slow
 
چون من میخوام اروم باشم …
 
if you want it let go
 
اگه تو میخوای بیخی این شم
 
and everything’s all right o o o x6
 
و همه چیز روبه راه میشه
 
fricko fricko you’re freackin’ it x3
 
عجیب ، عجیب ، تو عجیبی
 
but i like it
 
اما من اینو دوست دارم
 
fricko fricko you’re freackin’ it x3
 
عجیب ، عجیب ، تو عجیبی
 
but i like it
 
اما من اینو دوست دارم
 
but i like it…
 
اما من اینو دوست دارم
 
fricko fricko you’re freackin’ it x3
 
عجیب ، عجیب ، تو عجیبی
 
but i like it
 
اما من اینو دوست دارم
 
fricko fricko you’re freackin’ it x3
 
عجیب ، عجیب ، تو عجیبی
 
but i like it
 
اما من اینو دوست دارم
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط شایان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :